Vaseline cocao bodylotion

mijn vaseline cocao butterToen ik deze bodylotion in de winkel zag staan, had ik hem meteen gekocht! Ik vind de geur van cacoa lekker, en het merk vaseline altijd heel fijn.

De ingrediënten:
Water , Petrolatum , Glycerin , Stearic Acid , Isopropyl Palmitate , Glycol Stearate , Dimethicone , Theobroma Cacao (Cocoa) Seed ButterCocoa , Butyrospermum Parkii (Shea Butter) , Dihydroxypropyl Trimonium Chloride , Hydroxyethyl Urea , Glyceryl Stearate , Cetyl Alcohol , Magnesium Aluminum Silicate , Carbomer , Fragrance , Stearamide AMP , Triethanolamine , Methylparaben , DMDM Hydantoin , Disodium EDTA , Caramel , Titanium Dioxide

Ik zie geen ingrediënten die me niet bevallen in deze bodylotion, dus dat is erg fijn. Ik vind het altijd lekker om me elke ochtend met de cocao bodylotion in te smeren, omdat het zo lekker ruikt en dan ruik ik heel de dag een beetje naar de cacao geur heerlijk toch!

Mijn huid is merkbaar zachter geworden!
Ik vind de bodylotion fijn uit smeerbaar, en het plakt niet!

Het beste moment om de bodylotion aan te brengen op je huid is na het douchen of als je uit bad komt, het beste is dat je in de tijd van 3 minuten je bodylotion aanbrengt.
Voor een goede hydratatie breng je de bodylotion in een cirkelbeweging aan met je hand, hierdoor gaat de bodylotion tot diep in je poriën. Je moet je nek en rug niet vergeten in te smeren, dit zijn vaak plekken die worden overgeslagen.

Ik heb even opgezocht sinds wanneer deze vaseline bestaat, maar hij bestaat al sinds 2007 dus ik heb hem een beetje laat ontdekt! Maar beter laat dan nooit, want ik geniet er nu volop van.

Ze zijn ook in verschillende varianten te koop:
(ik heb ze zelf slechts alleen nog de bodylotion getest)

Vaseline Body Butter Cacao, 250 ml
Prijs: €7,95

178754_1_Vaseline_Body_butter_Cacao

Vaseline Bodylotion C Cacao, 200 ml
Prijs: €5,95

41BY11UHyaL__SL500_SS500_

Vaseline Bodylotion Vitali Oil, 200 ml
Prijs: €6,50

756048

Vaseline Cocoa Radiant Deep Conditioning Cream
(ik kan niet vinden waar het te koop is en voor hoe duur in Nederland excuses)

TM_CB_200_L901-199183

Vaseline cocao butter
(ik kan niet vinden waar het te koop is en voor hoe duur in Nederland excuses)

fyVMtP8A
Ik vind het zelf dus een hele fijne bodylotion!
Als jullie enig ervaring hebben, of een vraag of opmerking hebben laat een berichtje achter!
Liefs Cornelia.

1 reactie

Geef een reactie

