De Knotrol

Ik zag mensen die deze knot ook hadden, en ik vond hem er eigenlijk wel heel netjes staan en er mooi uit zien. Ik moest en zal ook weten hoe zo’n donutknot werkt, en ik ben naar de winkel gegaan en heb een Knotrol van Zenner gekocht (kost 7.99) je kan ze kopen voor blond haar en voor bruin haar.

Je kan ze ook voor weinig geld in de Primark, maar dat is niet om de hoek van waar ik woon dus daarom heb ik het gewoon in de drogist gekocht!
Ik heb een hele simpele manier gevonden van de Knotrol inbrengen, en heb foto’s gemaakt zodat je kan zien hoe ik het heb gemaakt.

De Knotrol:

Gebruiken voor donut

De Knotrol in het haar doen:

Donut aanbrengen site klaar

Uitleg:

Je moet eerst een staart maken, met een elastiekje en zelf moet je weten hoe hoog je het doet wat je zelf mooi vind. Als je een staart in je haar hebt gedaan, op de hoogte die je fijn vind doe je de Knotrol om je staart heen.

Ready for site

Uitleg:

Je legt je haar in de ronte over de Knotrol heen, zodat de Knotrol geheel bedekt is met je haar. Als je dat hebt gedaan pak je je haar bij elkaar, en ga je met de punten van je haar rondom je Knotrol heen.

Donut klaar voor site

Uitleg:

Als je je haar helemaal om de Knotrol heb heeng gehaald, maak je je haar vast met schruifspeltjes zodat het de gehele dag kan blijven zitten.

Je kunt eventueel nog haarlak gebruiken, voor extra versteviging.

Ik vind het zelf een hele leuke haarstijl, het staat netjes, dus je zou de Knotrol kunnen gebruiken wanneer je een sollicitatie gesprek hebt, of naar gala’s maar natuurlijk ook gewoon in je vrije tijd! Het is een simpele en snelle manier van een leuke haarstijl.

Ik hoop dat ik het duidelijk voor jullie heb uitgelegd, voor vragen of opmerkingen plaats een comment !

Liefs, Cornelia

9 reacties
  1. Raya zei:

    Wat een leuke naam heb je ervoor, haha! Ik noem het altijd haardonut. Een handige tutorial voor newbies van de knotrol/haardonut. 😉 xo

    • haha, ja dat staat op de verpakking van de zenner knotrol, haha! Vandaar dat ik het zo heb genoemd 🙂

  2. Ah, I love it! Vind hem echt geweldig, denk dat ik wel een nieuwe ga bestellen, die van mij is een beetje kapot. Trok hem per ongeluk uit elkaar, waardoor hij niet meer lekker rolt. :’) Mooi eindresultaat!

  3. Bertine zei:

    ik vind dat altijd zo leuk staan he! ik doe het zelf altijd als ik een bad hair day heb haha

  4. Bo zei:

    Ik hou van de haardonut! Zo simpel maar zo leuk!

Geef een reactie

