Geshopt

Shoppen:

Op woensdag 27 december ben ik naar de stad Den- Haag geweest, ik kreeg van alle kanten meldingen dat de uitverkoop weer was begonnen dus het leek me een goed plan om beautyinkopen te doen.

Dit heb ik allemaal gekocht:

IMG_2086-001

Waar ik ze heb gekocht:

Kruidvat
Vaseline bodylotion (- 40% dus €2.75 i.p.v. €4.57)
Foundation L’Oréal Paris (alle L’Oréal artikelen voor €10,- dus €10,- i.p.v. €17.28)
Mascara L’Oreal Paris (€10,- i.p.v. €15,75)
Make up essence eyeliner pen (€2.59)

Hema:
Papillotten (€2,30)
Make-up sponge (€1,30)

Afro- Indian market:
Haarclipjes (€1,95)
Oogschaduw La girl (2,50, is de klein ronde oogschaduw)
Oogschaduw La colors (€1,95 )
Oogschaduw palet kleancolor (€3.95)

Lush
Gezichtstoner (€7,87 i.p.v. €15,75)
Reinigingslotion (€5,82 i.p.v. €11,65)

Ik ben echt heel blij met de producten, ik heb me nog ingehouden en alleen gekocht wat ik echt nodig had. Over bepaalde producten in dit lijstje wil ik nog graag beschrijven hoe ze zijn bevallen, dit zullen jullie dus nog een keer tegenkomen in mijn blog maar het heeft even de tijd nodig om uit te proberen!

Nog een opmerking, laat een berichtje achter!

Liefs,
Cornelia

2 reacties
  1. Oh my, mooie aankopen heb je gedaan! LA Colors is een goed merk! Ik heb ook meerdere oogschaduws daarvan, gorgeous pigmentatie!

  2. Mooie aankoopjes en veel in de sale! ❤
    Ik ben benieuwd naar de lush spulletjes.
    Liefsxx

Geef een reactie

