Mijn doelen voor het bloggen in 2013

Mezelf ontwikkelen in het bloggen:

Ik ben deze maand mijn site gestart, het kriebelde zo bij mij nieuwe beautyproducten uit te proberen en make-up looks te maken dat ik dat graag wilde delen op een blog waar ook mensen komen met de zelfde interesses.

Ik wist eerst niet dat het bestond, dat er meiden waren die blogde die gek waren op beauty, maar ik kwam erachter door scha. Toen ik reacties las op haar blogberichten klikte ik door op de mensen die hadden gereageerd, en zag ik sites van meiden die iets minder bekend waren, maar toch een super leuke site hadden gemaakt met hun ervaringen op het beautygebied. Ik vond het heel leuk om te zien hoe die meiden met beautyproducten omgingen, en om te horen wat hun beauty ervaringen zijn.
Ik vind het ook heel leuk om te zien dat mensen ook een stukje persoonlijkheid in hun site leggen, dus dat je de persoon achter de beauty ook leert kennen.
Wat ik wil ik bereiken in het jaar 2013 met bloggen is:

– Mijn beautyervaringen delen met mijn bloggers
– Persoonlijke blogberichten posten
– Mezelf ontwikkelen op het gebied van make-up (dus meer technieken van opmaken leren)
– Mezelf ontwikkelen op het gebied van verzorging voor gezicht en lichaam
– Regelmatig nieuwe blogberichten posten

De doelen die ik hier heb opgesteld zijn best breed, maar wat ik uiteindelijk wil is dat mijn blog wel echt van mij is want ik wil geen copycat worden van andere blogs. Ik vind het belangrijk om een stuk van mezelf in blogs te zetten, zodat het echt een blog van mij word.
Wat ik ook stiekem hoop te bereiken is dat ik mijn bezoekersaantal stijgt, in 2013 als ik meer blogberichten post. Want als het bezoekersaantal stijgt, betekent het dat bezoekers geïnteresseerd zijn in de blogs die je schrijft! Dat zou me echt een fijn gevoel geven, dat ik een ander ook een plezier kan geven met mijn blog. Maar zo ver ben ik nog helemaal niet, en ik heb nog een lange weg te gaan! Maar als je echt voor iets gaat is alles mogelijk, ik hoop dat ik in 2013 een hoop leer op het gebied van bloggen en beauty!

 
Ik hoop in 2013 nog veel van andere beautybloggers te leren!
En ik wens iedereen een gelukkig 2013!

Vuurwerk

Liefs,

Cornelia

2 reacties
  1. Simone zei:

    Mooie doelen hoor! Gaat je vast lukken! Ik blog nu ook een maandje en ik vind het ook echt super om te doen! Heerlijk die reacties die je krijgt. Daar krijg je echt een boost van 🙂 Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en heel veel succes in 2013! ik blijf je volgen!

Geef een reactie

