Oud en nieuw nailart

Het leek me leuk om met oud en nieuw glitters met goud en sterretjes te gebruiken.
Glitters omdat dat toch wat feestelijks heeft, en sterretjes ja dat vind ik goed bij het thema oud en nieuw passen!
Goud vond ik mooi bij de glitters van catrice passen!

Ik gebruik het volgende:
– Konad schaper, sterretjes vorm, en stempel
– Catrie gold leaf Top Coat Limetid Edition Spectacul ART
– Konad Special Nail Polis kleur wit
– Catrice Up To 20 Days Top Coat
– Catrice Nail Expert Smoothing Base Coat
– Goude nagellak van Miss Sporty

Resultaat:

IMG_2123

IMG_2128IMG_2129

Dus dit zijn mijn nagels met oud en nieuw, hoe zien die van jullie eruit?

Liefs, Cornelia

5 reacties
  1. Simone zei:

    Ooh wat leuk!! Echt passend bij de feeststemming! Ik heb cherize nagels met glitters πŸ™‚ FIjne jaarwisseling!

  2. Julie zei:

    Wauw ik ben echt jaloers dat je dit zelf kan!
    Hopelijk heb je een fijne oudejaarsavond gehad!

  3. Ah, wat een ontzettend schattige nailart! πŸ™‚ Mijne zijn groen, kerstboomgroen. Paradise on Earth van Anny. πŸ™‚ Fijne jaarwisseling lady!

Geef een reactie

